Monday, September 8, 2014

Pakej Personal

Mengejar dunia yang bergerak pantas dengan pakej jalur lebar yang menarik daripada kami. Membawa kandungan yang kaya dengan web multimedia untuk kehidupan
dan menikmati penyambungan internet hanya dengan Jalur Lebar ! Nikmati tawaran terbaik dan pelbagai pakej sesuai dengan keperluan anda.

Streamyx Blockbuster Deals pakej perkhidmatan jalur lebar berkelajuan tinggi dengan pelan panggilan suara terbina didalam. Pakej ini akan termasuk
pelan panggilan suara, Modem WiFi dan dilengkapi dengan Telefon tanpa wayar PERCUMA.





Terma & Syarat

   * Terma & Syarat Pakej Streamyx Standard & Telefon ™.
   * Sewa Pakej Streamyx & Telefon  ™ tidak dibayar secara berasingan .
   * Tertakluk kepada ketersediaan perkhidmatan.
   * Selepas pengaktifan Streamyx ™, pelanggan perlu membawa Slip Pengesahan Multimedia untuk pengambilan Telefon tanpa wayar mereka di mana-mana TMpoint .
   * TM berhak untuk mengubah model Telefon tanpa wayar bergantung kepada ketersediaan stok.
   * Untuk Pakej Streamyx & Telefon ™ , Pelanggan boleh mula menikmati pelan panggilan pada tarikh bil berikutnya selepas perkhidmatan Streamyx ™ diaktifkan. Secara umum , pendaftaran pakej mengambil masa antara tiga ( 3 ) hingga tujuh ( 7) hari dari tarikh permohonan , tertakluk kepada ketersediaan perkhidmatan di kawasan Pelanggan. Pemberitahuan SMS akan dihantar kepada Pelanggan untuk memberitahu mereka tentang tarikh pengaktifan pelan panggilan .
   * Modem WiFi PERCUMA dengan jaminan satu tahun hanya terpakai kepada pelanggan baru dan pelanggan sedia ada dengan modem berwayar .
   * Tiada modem baru akan diberikan kepada pelanggan yang sedia ada melanggan pakej dengan modem WiFi.
   * Telefon tanpa wayar berkenaan untuk langganan baru & menaik taraf kepada kelajuan yang lebih tinggi sahaja.
   * Pelanggan berhak untuk Telefon tanpa wayar yang baru setelah menaik taraf kelajuan dari perkhidmatan lain kepada Pakej Streamyx & Telefon ™.
   * Pelanggan hanya berhak mendapat 1 PERCUMA telefon tanpa wayar untuk pakej ini . Tiada telefon tanpa wayar baru akan diberi apabila menaik taraf kepada
     kelajuan yang lebih tinggi dalam pakej Streamyx & Telefon ™.
   * Pelanggan boleh berpindah dari pelan panggilan sedia ada kepada pelan baru. Pelan panggilan sedia ada akan ditamatkan pada tarikh bil seterusnya.
   * Untuk Pakej TM Phone ™, pelanggan boleh mula menikmati pelan panggilan hari selepas pelan panggilan itu didaftarkan.
     Secara umum , pendaftaran pelan panggilan mengambil masa antara tiga ( 3 ) hingga tujuh ( 7) hari dari tarikh permohonan , tertakluk kepada ketersediaan
     perkhidmatan di kawasan Pelanggan. Pemberitahuan SMS akan dihantar kepada Pelanggan untuk memberitahu mereka tentang tarikh pengaktifan pelan panggilan .
   * Pelanggan boleh berpindah dari satu pelan panggilan sedia ada kepada pelan panggilan baru. Pelan panggilan sedia ada akan ditamatkan pada hari yang sama
     permintaan penamatan.
   * Terma & Syarat ini bila-bila masa boleh berubah tanpa mengubah laman web ini dan tanpa memberitahu kepada anda. Sila rujuk TM Malaysia untuk memastikan.
   * Kami hanya berhak mendaftarkan pelanggan sahaja dan semua pendaftaran akan dilakukan oleh TM Malaysia sepenuhnya.
.

0 comments:

Post a Comment

 
Privacy | Terms And Conditions | Legal